miercuri, 23 iunie 2010

this is the story with the fantastic lies


Prea multe vise nu-mi lasa viata sa fie unica... nu pot trai... prea multe povesti de dragoste... prea multe filme minunate cu happy end... prea multa lume...de fapt .. nimeni ! O poveste de dragoste distrusa ... apoi urmeaza partea cea mai rea. Nu sti de ce? cum? unde? de ce mie? de ce ? de ce ? si iar....de ce? regreti.. plangi.. iubesti... urasti. Iti vrei viata. Si ce? Nu mai poti face nimic. Incerci sa repari, dar nu esti perfect! Traiesti in visele altora. Filmele iti dau sperantza la o iubire minunata... dar nu e asa! E mizerie, fum, coji de semintze. Ploaie. Da . Chiar ploaie. Pepsi? nu. Hi5, facebook, youtube... justin bieber, usher, shakira, beyonce... stele...noi? Nimic. "Invatza. o sa ajungi departe!"... unde? dupa coltz sa cumperi o sticla de bere calda. Prea multa agitatie..si totusi liniste... m-am saturat sa traiesc intr-o lume hipnotizata. Vreau lumea mea. 



tink. 

4 comentarii:

  1. da stii se pare ca gandim putin la fel, insa eu dau in extreme, stii poate vom fi frati vreodata draga micuta domnisoara, al tau arky iti zic odata cine e.

    RăspundețiȘtergere
  2. ;;)foarte profund chiar;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca vrei o lume a ta..trebuie sa ti'o creezi..tu..fara sa ii lasi pe altii sa intervina in ea:* pupici,babylove

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna . Imi spui te rog cum te numesti si din ce oras esti ? sunt curios :D lasa-mi te rog un mesaj pe www.gazistul.tk

    RăspundețiȘtergere