vineri, 25 iunie 2010


Masca ta
Masca mea, a ta, a lui, a ei...
Mastile
Ce am fi noi fara masti in viata de zi cu zi?
Chiar noi insine.
Fara minciuna
Ar fi o lume plina de sinceritate. Adica ar fi foarte plictisitor.
Cum ar fi scoala fara minciuni? Nu mai gasesti scuze ca sa chiulesti, o sa spui "vroiam sa fumez o tigara...", da si o sa fi exmatriculat, corigentii o sa curga ca apa la robinet(asta daca iti permiti sa mai platesti apa, ca sa vezi cum curge)
Fara fond de ten :). Ce s-ar face fetele fara fond de ten? wow...dar fara rimel? Si fara lip gloss? DAR intrebarea cea mai buna e: 

"CE SE FAC BAIETII CU FETELE FARA FOND DE TEN :)) ". Se sperie:)
Da. Am fi noi. Chiar noi. NU ne-am mai putea ascunde.

Si totusi mai exista cineva in spatele mastilor?


dar cum vezi un carnaval fara masti?
SIMPLU :)
                                   nu-l vezi :)

 tink.
   

3 comentarii:

  1. Am scris un articol candva pe tema mastii - http://offshoregeo.blogspot.com/2009/05/despre-masca-omului_18.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui mentionat ca lucrarile prezentate poarta semnatura Dorina Costras. Le gasiti pe site-ul personal al artistei: www.decorative.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. da asa este :) sunt superbe... nu stiam cui apartin...dar banuiesc ca toti au stiut ca sunt poze de pe internet

    RăspundețiȘtergere